Det var fint vääääder

Vaknade tidigt av att solen sken in i mitt rum. Årets härligaste dag och jag har INGA SKIDOR här!! Varför, frågar jag mig själv en miljon gånger. Kollade LA Ink och jag vill tatuera mig nu på momangen. Åh, det är ju så läckert, läckert, läckert! Dom är ju så extremt, fruktansvärt bra på det också.
Vi tog sedan en lååååång promenad i solen till håga. Otroligt vackert och skönt. Massa sol och ljus och underbart. Och skidspår som tittar på mig med en beskyllande blick. tjugo dagar kvar tills det gäller.
Oh, kom på att det måste fixas konsertbiljetter inom kort, så dom inte försvinner. Det vill vi ju inte!


Emilia påväg upp på högen



Hanna och Lottis njuter av soooolen!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0