Kvalitativ metod!

Imorgon är det tåget till Falun igen. Jag fick lite smått panik och kom på "tänk om tåget blir inställt!!" Så jag blev tvungen att kolla på SJ:s hemsida, men det var lugnt. Massor av tåg var inställda, men inte mitt! Tjoho, ibland har jag flyt. Och imorrn blir det Amanda Jenssen. KANONBRA! Det ser jag fram emot jättejättemycket. Nästan mest av allt på hela helgen. För jag vet att lördagen kommer vara en lång pain in the ass. Fast jag får ju skylla mig själv när jag inte har tränat tillräckligt.
Jag har dessutom kollar på trailern för Alice i underlandet typ fyra gånger idag. Jag funderar på om den ska ses som en slags start på tentafesten sen. Det skulle kunna bli überbra. Faktiskt. Ibland kommer jag med fina idéer. Först bio sen vin och mat. Det finns inget som kan gå dåligt då. På tal om überbra är det av yttersta vikt att man inom en snar framtid tar sig lite fredagslyx på smålands. Efter tentan kanske?

Jag har biljettet till rockgasken! Tjohej. Frågan är bara hur tentapluggandet, PM-skrivandet och allt det andra ska hinnas med. Pluspoäng är att jag numera får LÖN den 25e, inte bara CSN. Jag gillar livet. Ibland.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0