skoltrött

Igår: jag mådde soppåse, som vanligt. Hade ångest över allting. Ville inget.
Idag: det känns lite bättre. Jag har fått lite hopp.
MEN! Det dog när jag insåg hur mycket grejer jag verkligen ska hinna med. Det är helt stört vad dom tror att man har mycket tid över till att göra uppgifterna dom ger oss när vi har föreläsningar hela dagarna. (plus webbföreläsningar)
Det är liksom en utmaning att försöka ha något slags liv utsanför skolan överhuvudtaget. Hur ska detta gå?
Nyss kom jag fram till att jag kommer verkligen inte hinna plugga till någon av dom två tentorna som är jättesnart. Jag fattar inte ens vad tentorna ska handla om. Är jag helt efterbliven eller bara lite?
Och hur ska jag hinna med allt. Jag tänkte säga att jag får magsår, men det får man av bakterier, inte stress. men magkatarr iallafall och lite metabola syndromet. Svettigt är det iallafall och huvudvärksframkallande.
Ge mig lite ledigt för en gångs skull! snälla.

väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0