fast. igen.

Jag borde ha förbud på vissa saker. Jag hade ju tänkt att jag skulle tokplugga nu två veckor. Men, imorse fick jag låna en bok av Snäppan och det blev början på slutet. Jag kan inte låta bli att drunkna i den unerbara fantasins värld! Helt fantastiskt, bättre än anatomiska termer och krångliga fysiologiska processer. Min kropp funkar, okej! kan vi inte bara lämna det där? Jag kan inte koncentrera mig när jag faktiskt försöker plugga för jag tänker bara att jag vill fortsätta läsa. Jag får dåligt samvete när jag läser för att jag inte pluggar. Jag får nog ta och lämna byggnaden på måndag och lämna boken hemma. Bara plugga järnet. Jag måste.
Och jag fösrökte inbilla mig att jag skulle kunna vänta till i sommar. HELL NO! it's on.

Januari är fantastiskt vackert. Det är så mycket snö att om det skulle smälta kan det börja växa i Sahara. Jag gillar snön väldigt mycket.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0