I love my syndays

Idag älskar jag min söndag. Idag är en söndag när jag inte känner ett tvång att göra något. Jag har inget som ligger ogjort som borde göras, som ger mig ångest och skuldkänslor. Idag kan jag göra enbart det som jag är sugen på. yesbox!
Eftersom jag är klar med tentan och inte har något att plugga just nu får jag börja läsa nästa bok nu. Idag måste jag ner på stan och köpa den. Ikväll ska jag påbörja Så länge vi båda andas. Fantastico. Jag har längtat så mycket.

Tentafesten är över. Imorgon börjar nästa kurs, och den är inte lite pangpå. Jag kommer ha mycket att göra i vår. Så mycket som vi har i skolan under denna kurs är sinnessjukt. Plus att det är praktik också. Den blir dock kickass!! Synd bara att man samtidigt ska skriva massa PM och grejer. Det är inte riktigt min starka sida.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0