renhepar

Åh. Har haft en av dom längsta och mest lärorika dagarna i mitt liv tror jag. Igår eftermiddag började jag min prakitk på specialmedicin på ackis. Helt fantastiskt bra praktikplats. Det känns verkligen som jag har hamnat rätt. Mina tvivel har faktiskt förvunnit nästan helt. Jag ä faktiskt nöjd med mitt val. Det är faktiskt ett viktgt och riktigt bra jobb. Dessutom är jag extremt taggad på afrika och vidareutbildning. Tillochmed mamma var taggad på min vidareutbildning redan nu. (inte så konstigt eftersom hon försöker övertala mig att läsa DSK på en gång...)
Så, idag har jag dels kört morgonpass på ackis och sedan vidare för eftermiddag/kväll på ikea. Ja. jag jobbade från 06.45 till 20.00 gaaah! fatta att jag är trött i fötterna. Och när jag ska bege mig från ikea har snäppan skickat ett sms och frågar om en snabb öldrickning på orvars. Vem är jag att säga nej? (nej är förövrigt ett ord jag bör lära mig, omgående) Så en öl (cider; vintage) blev det. Och med den alkoholhalten och min trötthet resulterade det i en smått tipsy kerstin, som vinglar hem på cyklen redan kl tio. Därför är jag nu väldigt ivrig att komma till sängs och sova sött inklusive fabuloso drömmar!


väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0