Sinus

Åh. Jag håller ta mig fan på att bli sjuk. Extremt drygt. Jag gillar inte att vara sjuk. Speciellt inte på det här sättet. Det är liksom bara en lätt irriterande huvudvärk och allmänt obehag i kroppen. Såpass att man inte orkar ta sig i kragen och göra någonting, men inte tillräckligt för att man ska kunna ligga nerbäddad i sängen och bara tycka extremsynd om sig själv. Irriterande. Jävla kortisolpåslag! Tentastressen och iskylan gör mig panikslagen. för kallt för att ens titta ut genom fönstret men ändå så perfekt väder för en underbar vinterpromenad. Men sen ligger min pärm och min anatomibok och ger mig blickar fyllda av skuldkänslor. Inte rättvist. Jag ger dom en chans till. Vi kanske kan få det att funka ett tag till. De har just nu ingen riktig konkurent. Men snart...

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0