smurf it up!

Tacomyskväll med underbara korridoren. Vi har brainstormat fram ett tema till våran flotte. Kanonbra. Och med två, kanske tillochmed tre, teknologer i vårat byggteam kommer vi kan få till den perfekta flotten. Den kommer bli otroligt stilig. Det blir till att jaga, leta och tillverka utstyrseln redan nu. Något att se fram emot i ett par månader.
Kändes skönt att få en rejäl paus i allt tentapluggtänk. Min hjärna orkar snart inte mer. Det är såpass att jag längtar till fredag då jag äntligen får skriva av all kunskap som sitter insprängd mellan synapserna. Men jag lär ju sitta en stund nu inatt (varför? som om att jag kommer lära mig något nu??!), och hela dagen imorgon. Suck. Men snart är det över och då blir det fira som aldrig förr. För att seda ta nya tag med skola från 8 till 5. Dock börjar praktiken om en vecka! Tjoho. Plus nytt jobb och en extra kurs på det. Jag undrar hur jag har tänkt att jag ska palla med allt det där... Det kan bli spännande.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0