SomeonSpecial

yesyesyes! YES!
Jag fick specialmedicin! Det kan nog faktiskt inte bli bättre! Helt underbart. 5 veckor på specialmedicin. JAAAAA! fem härliga veckor på avdelning 30c.
Och det är fredagkväll och jag känner mig nästan lugn inför tentan. Jag känner att jag börjar få kläm på den där skumma klumpen, full av konstiga celler som vi kallar för kropp. Jag förstår hur den fungerar och varför. I korta drag. Vissa saker fattar jag iallafall. Men på vissa punkter är den där kroppen rätt knäpp faktiskt.

Jag har ju lyckats införskaffa en viss måne. Dock är den inte som förväntningarna. Frågan är alltså om man ska strunta i det och köra gärnet. Eller om det bara kommer förstöra allt? man kanske ska vänta tills man kan få en som motsvarar det man minns? eller? GAH, jag kan inte hålla mig! jag kör på!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0