taste of ink

Det är fullkomligt livsfarligt att cykla när det är vinter. När ska jag inse de och bete mig därefter? För ungefär femte dagen i rad har jag vinglat ner för slottsbacken med min cykel. Lika slirigt och jag är lika nära att glida på magen ner varje gång. Frågan är när jag ska ge upp.
Känner mig för stunden väldigt omotiverad till allt förutom att gå till närmaste butik och köpa så mycket snask som möjligt. och hyra en film. Det skulle vara riktigt skönt. Varför har jag lovat mig själv att träna ikväll för? Jag är för trött. Dssutom bör jag gå till KTC och träna lite venprov. Men det orkar jag verkligen inte. Omotiverad var ordet.

Idag har jag efter hett tips hittat en tatueringsstudio med hur många tider som helst inom kort. Fantastico. Så nu ska jag lusläsa mitt schema för mars så jag kan gå ner och boka en tid imorgon. Äntligen ska jag få mig ännu en döskalle på vänster sida. snyggt!

Visst är det helt ok att gå och lägga sig kl sju på en vardag?

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0