varning för ras

Det blev inget bokköp. Jag lyckades på något sätt missa det. Mycket irriterande eftersom jag stod och tittade på boken, höll den i handen och tänkte gå mot kassan. Sen insåg jag att det var en miljon människor i kö och jag orkade faktiskt inte. Sen när jag tänkte att jag skulle gå tillbaka hade jag glömt bort det. Osmidigt. Jag funderar på att trösta mig med att kika på Twin Peaks istället. Underbar serie. Och nu var det faktiskt ett tag sedan. Det står mellan det eller en webbföreläsning, så det blir nog lite TP. Jag borde gå till biblioteket och skaffa mig ett lånekort, för jag har insett att det finns en massa böcker jag vill läsa ju.

Insåg idag att jag saknar skyltarna med den vackra texten varning för ras. Det borde faktiskt sättas upp lite sådana skyltar. Det gör mig lycklig. Och det ÄR faktiskt varning för ras. Vintern är inte lika vacker längre, så jag behöver uppmuntran från annat håll.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0