Breathe, deeply from this envelope

Peace and love.
Vilken grej.
Kan ha haft den bästa veckan i mitt liv. Jag är så extremt nöjd med allt jag gjort, allt jag sett, allt jag upplevt. Helt underbart.
Det har varit en vecka av grymt bra musik, trevliga människor, alldeles för mycket sol, vin, mat, häng, smärtande fötter, snuvig näsa, ond hals, kalla nätter, svettiga uppvaknanden i instängt tält, lite sömn, lite kläder, illaluktande bajamajor, geggamojja, traskande, sittande, människor, musik, musik och musik. Underbara upplevelser.
Jag är helt klart nöjd mer årets festival. Och mycket glad att jag valde peaceandlove istället föt Hultsfred. Tänk vad besviken jag hade varit då. Och snopen framförallt.

Nu har jag kommit hem till min ensama korridor, bott här i två dagar och det är fortfarande tomt. Tur att jag flyttar snart.
Packar satan och det börjar bli tomt på prylar i mina skåp, på mina väggar, i mina lådor och i mitt rum i största allmänhet.

I förrgår tog jag en promenad till kvarterets lilla livsmedelsbutik, coop där allt är dyrt som satan men det ligger på bekvämt avstånd. På den korta lilla vägen hem därifrån fann jag två döda fåglar. TVÅ STYCKEN! Jag tycker att döda fåglar är bland det vidrigaste som finns. Men jag blev också irriterad. Någon jävla unge har fått tag på ett hagelgevär och underhåller sig med att skjuta de oskyldiga stackrarna. Idag när jag vandrade hem därifrån fann jag två till. Det finns alltså FYRA döda fåglar mellan mitt hus och Vänortsgatan. En stäcka på 80 meter. Jävla ungar. Bränner dom inte bilar skjuter dom småfåglar.
Tur att jag flyttar härifrån.

Min nya lägenhet, har världens sämsta balkong, men är mycket bra! Igår var jag med bror och spanade in den och fick även mina egna nycklar. Kan smita dit när jag vill och bara hänga i mörkret om jag vill!
Jag har valt rum, men funderar på om jag ångrar mig. Ska nog smita dit imorgon och göra lite mätningar, med tillförlitligt mätdon. Alltså inte bara mitt jättedåliga ögonmått och ännu värre fotmått.
Tisdag, tisdag, tisdag. En vecka kvar. En vecka.

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Joakim

Det var en mycket bra vecka! :)

2010-07-06 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0