It wasn't for your benefit, trust me.

Jag har snart kollat klart på första säsongen av True Blood. Jag förstår helt enkelt inte varför det har tagit mig så lång tid att börja kolla på det. Det är ju världens sjukste och bästa serie. Spännande inte minst. Genialisk.
Jag längtar dessutom till mina och emelies kommande Vampirestorsdagar i höst. Också riktigt, riktigt spännande.

Skönt att komma hem till Falun en sväng igår. Åt god mat och firade mamma igår kväll. Åt årets dyraste lunch med lillasyster idag. Geschwornergården är mysigt, så det var nog värt det. Dessutom fyndade jag nya fina skor och ett mycket bra spel. Hittade dessutom ett helt gäng böcker som jag måste hinna med att läsa. Bland annat ännu en Marian Keyes.

Imorgon blir det sista svängen någonsinn till Ekeby, för på fredag tänker jag lämna in nycklarna.
Imorgon börjar vi om igen. Som vanligt.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0