PLAN

Gud jag blev plötsligt fattig som en jävla kyrkråtta.
Betalade nästa månads hyra till bror, plus betalade honom för allt det vi har köpt på IKEA. Dessutom bokade jag hostel i berlin och betalade depositionen på det. Fattig var ordet. Var tog alla mina slantar vägen? Jag som kände mig som världens rikaste människa alldeles nyss. Och jag bör ju bli ännu fattigare efter Berlinresan. Hmm. Hur få tag på grymt mycket cash? Det är frågan...

Jag har kommit på en plan med mitt liv. Den känns bra. Ska bara göra lite efterforskningar och se hur vi kan organisera och finansiera detta. Denna gång ska jag faktiskt verkligen försöka komma till skott. Jag måste, måste, måste. Synd bara att det antagligen inte blir förrän om ett år, men då hinner jag skrapa ihop lite pengar och banga ur.

Imorgon blir det gym på ekeby, sol i ekeby och häng i ekeby. Jag och Snäppan i en tom korridor som vi inte bor i.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0