A Blank Page Empire

Vaknade som vanligt typ en och en halv timme innan min väckarklocka. jag gillar! Man hör et klart och tydligt Pling! och så är ögonen öppna, omöjliga att stänga. Tänkte dock att jag skulle somna om, vilket visade sig vara ganska knepigt. Började istället med att göra upp listan som Martina var intresserad av, sedan försökte jag räkna igenom alla delstater i USA, vilket slutade med att jag insåg att jag hade noll koll på vilka jag gått igenom och vilka som var kvar. Sen stirrade jag i taket en stund. Sen somnade jag nästan om. men bara nästan. Efter ett tag ringde klockan och då var man ju inte direkt supersugen på att gå upp.

Jag fick voddler av Emilia idag. Kanonbra! Ikväll blir det en laddning popcorn, mjukisbyxor och någon alla de halvt värdelösa filmerna som fanns att välja mellan. Dock hittade jag Lord Of War, som inte är helt värdelös, tvärtom är den mycket bra! Lat lördagsmys, låter som en mycket bra idé tycker jag.

Nu blir det lunchdejt med bror och sen jobb, jobb, jobb!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0