Chasin' A Ghost

Nivån på mina teknikskills ligger ungefär såpass att jag kan använda mig av en brödrost, men sen går min gräns. Därför känner jag mig väldigt nöjd över att jag tror att jag har lyckats fixa adobe på min nya dator. Det är ett steg närmare att den är arbetsduglig. Efter det är det iTunes på tur. Sedan ska jag bara orka flytta över nödvändigt material från den ena burken till den andra, men det tror jag får bli ett lite senare projekt.
Däremot måste jag nog anlita min bror så att jag får någontyp av word, så att jag faktiskt kan ta med datorn till skolan och anävnda mig av den där. Vilket var tanken när jag köpte den lille pärlan.
Har dock fortfarande inte lyckats lista ut hur man byter bakgrundsbild på den. Så teknisk är jag. Smidigt. JAg ska klura på det ett tag till och försöka mig på några knep.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0