Friday On A Tuesday

Helg igen. UNDERBART. Jag gillar att vi är så effektiva i våran basgrupp. Idag har vi verkligen kört gärnet, och nu är PM nr två klart. Jag är dels mycket frustrerad över flummigheten och allt i denna kurs, men jag verkligen älskar att den är så slapp. Det är så mycket ledig tid över att jag inte förstår hur jag ska kunna överleva och hinna med allt sen när de riktiga kurserna drar igång igen. Det är riktigt skönt. Det här är andra veckan i rad som min helg börjar på en tisdag.

Fick dessutom reda på att omvårdnadskursen är helt klar nu. Äntligen. Vetenskpligmetodtentan är fixad. Dock är jag mycket irriterad på att jag hade rätt på en fråga, men svarat på helt fel grej. Inte så smidigt.
Fast jag kan ju å andra sidan skryta med att jag fick 9 av 9 på statistiken! Jag är sjukt bra! Det är helt OK att ego-boosta.

Och jag har packat klart, lyckades få ner alla grejer i enbart två väskor - mycket nöjd!
Fika med dom bästa och sedan hem till Falun för PÅSK!



Väl mött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0