I Ain't Got No Crystal Ball

Att sträva efter att nå sina mål är verkligen jättebra. Dock måste man tänka på vilka metoder man använder och vad man har för förutsättningar.
Vissa människor förstår helt enkelt inte sina begränsningar, eller vägrar bara inse dem.

Idag har jag redan hunnit vara superduperhurtig. Jag har varit ute och sprungit, och jag klarade det finfint utan att halka en enda gång och jag sprang hela tiden. Jag är sjukt nöjd, och rätt trött.

Har hunnit kolla på förra veckans avsnitt av Vampire Diaries. Det är sjukt spännande som vanligt. Jag och emelie måste ju verkligen styra upp vårat torsdagsmys med popcorn och vampyrer. Det blir inte mycket bättre än så.

Jag kom precis att detta påminner mig sjukt mycket om förra påsken. Samma lika, fast ändå olika.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0