kåtvå

ROCKGASK
Jag gillar, bigtme!
Nu, Inatt när jag kom hem upptäckte jag att jag för andra gången missar bra filmer på teve.
secret window
bra film. Jag borde hyra den. eller försöka mig på att ladda hem den.
precis som den där filmen igår, med hotellet, som jag inte borde våga kollla på.
Men det är väl egentligen en bit av kaka, en kopp av te, för en tjej som 'nästan varit på G upp på K2'
eller?
fantastisk kväll på dansgolvet ikväll.
Synd bara att natten tar slut och morgondagen betyder arbete.

Jag minns ett vagt minne från min tidiga eftermiddag, att det var något jag skulle ha kommit ihåg. men det har försvunnit.

mål två: en månad från och med NU!

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0