know it all

Jaha, vad ska jag göra nu då? Nu har jag ju läst klart allt som går att läsa. Antingen får jag helt enkelt ta och sätta igång med att läsa vetenskapliga artiklar, eller så börjar vi om från början, på engelska. Jag röstar för det sistnämnda. Det där med vetenskapliga artiklar ger mig en obehagskänsla som sprider sig i kroppen. Den ligger som ett tungt åbäke på mina axlar, skapar huvudvärk och ångest.
Mina fötter är i obalans efter lördagens kraftansträngning. Mina hälar kommer vara vanställda för alltid. Så känns det iallafall. Mina armar lider fortfarande av träningsverk efter allt för mycket stakande. Dock lider högerarmen numer av ett distinkt svidande. smällar man får ta.
Jag har fått världens bästa födelsedagspresent! Ett På Spåret-spel. På DVD. Hur klockrent som helst. Det kommer bli många spelkvällar framför min TV. underbart.

Just det. Min Amanda Jenssen-kväll i fredags var kanonbra. Hon är så snygg, fantastisk, bra, härlig, underbar, BRA och sprider sån glädje! Synd bara att Jocke ska vara helt oberäknelig och hotar med en massa saker. Tur att det kanske kan komma något gott ur det hela (haha inte troligt), och tur att jag kan hota tillbaka. Jag är slug.

Viktigt! Jag leder vetgirigligan! -det betyder att jag (för tillfället) är bäst i korridoren!

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Fast jag verkställde aldrig några hot iaf! :) Det hade nog varit liite taskigt, men kul, kanske :P

2010-03-06 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0