musculus deltoideus

Nu, just precis nu, har jag lärt mig.
Den hårda vägen har jag lärt mig.
Mr. herr tretton har visat på min hud, att man inte ska raka armarna.
Alltså uppe på överarmarna. på musculus deltoideus, så att säga. För det blir sånadär inåtväxta hårstrån.
Och jag har sett vad som kan hända med inåtväxta hårstrån. Det kan bli riktigt jobbigt.
Inte helt OK. det som kan hända alltså, men det har inte hänt mig, som tur är.
Jag hoppas det försvinner.
Det ska tilläggas att min m.deltoideus inte har rakats pga att jag är hårig, nej, jag är bara fjunig. (jotack, jag vet det herr tretton)

Imorgon är det rockgask på V-Dala!!
Det toppar förra årets.

Underbar kväll hemma hos MAJA GAGGE!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0