Nothing in the light

Idag är en sån där dag när jag vill lägga mig i sängen och dra täcketöver huvudet och inte vakna på jättejättelänge. Det kan bero på:
A: Solen skiner inte längre.
B: Ännu en värdelös kurs där allt är tråkigt, konstigt, meningslöst och onödigt.
C: Det är en vecka kvar till nästa Vampre Diaries
D: Livet är meningslöst.
E: Jag är trött i fötterna.
F: Jag vet inte vad jag vill ha ut av tillvaron.

Jag tror på en kombination av samtliga ovan nämnda teorier.
Därför ska jag nu sätta mig ner och kolla på alternativa utbildningar till hösten. Faktiskt. Sen ska jag sova och hoppas på sol imorgon och att det inte gör så mycket att jag inte har läst om Foucault. För jag fattar inte vad meningen är med det. Helt ärligt.

Positivt är att jag ska äta jättegod mat imorgon. Mumsigt. Och jag ska se bra film i helgen och att jag ska till Nora på söndag. Det ser jag fram emot mest av allt.

Eller så beror mitt smått dåliga humör på att jag varit smygbakis hela dagen och trött eftersom någon tyckte det kändes nödvändigt att ringa mig tre gånger när jag sov som bäst vid tretiden inatt. JAG SOVER!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0