signifikansnivå av parametriska variabler

Jag är lite smått opepp på det mesta just nu. Jag hade planerat att gå och träna vid åtta, men det var inte det passet jag hade hoppats på, så nu vill jag inte riktigt.
Jag måste motivera mig lite.
Men det är tenta i statistik och vetenskaplig metod imorgon. Och jag vet inte om jag riktigt kan tagga till till det. fosterställningskänsla
Fast det känns konstigt nog inte helt omöjligt. Faktiskt. Jag är rätt pepp på kommande skolledighet också. Eftersom jag ska jobba lördag till tisdag kan jag inte helnjuta av att vara ledig. Tyvärr. Men inga PM att skriva iallafall. Som tur är..

Nu ska jag tagga till träning och tenta! OH!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0