Snöblind

Jag blir så lycklig när vädret är som det är just nu. Solen skiner och den vackra vita snön gör att allt är vitt och ljust och fint. Jag ser hopp! Snön fullkomligt lyser och jag blir blind. På ett bra sätt.
Idag hade varit en alldeles förträfligt bra dag att ge sig ut på en skidtur.
Kerstin i teorin är så himla mycket bättre än Kerstin i praktiken. varför?
Nu ser jag hopp på framtiden. Jag ser våren närma sig med stormsteg - och inte bara det.
Jag ser lugnt på framtiden just nu. NCK-uppgiften är framflyttad hela tio dagar! Min dag kunde inte ha börjat bättre.
Det ser dessutom ut som att jag skulle kunna hinna med allt jag vill hinna med idag.
Jag ska bara lyckas klura ut hur tekniken fungerar så att jag kan spela in en film som går på tv ikväll. Eftersom jag inte är såpass smart att jag kan ladda hem och så så får jag förlita mig på stenåldresteknik. but I like it!

Det enda som plågar mig är egentligen något jag gillar. Friktionen är inte min bästa vän just nu. Det är bara att härda ut. Något säger mig att jag kommer få uppleva ny smärta igen inom kort. Jag vill dock ha mer smärta och ny kulör på andra områden. jag blir girig och vill ha mer, mer, mer!

Nu är det fredagsmys på agendan!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0