St. Patricks Day

Den gröna dagen är det idag! Det firas med öldrickning och ELIAS!
och solen skiner. Det kunde inte bli bättre.
Dessutom är ställningen nu Kerstin - Elektriciteten 1-0 HAH!
Efter en smärre glödlamparbytarolycka i morse lyckades jag slå ut elektriciteten i hela mitt rum, vilken uppsalahem inte behagade komma och åtgärda förrän jag hade kikat i proppskåpet. Min fråga blev då vart är proppskåpet och vad gör man där?!
Tur att emilia var hemma när jag kom hem och kunde fixa tillbaka strömmen. Mmm jag gillar ström!
Efter dagens kursstart har jag även lyckats konstatera att dessa fyra veckor kommer bli flummiga like hell och jag rågillar blåsenhus. Det finns potenital där. Faktiskt. Synd bara att dom har snålat in som satan på micros. Det finns typ 12 stycken på X antal tusen studenter. Hur tänkte dom där?

Jag kom på en sak 1. I typ lördags kanske tog jag fram mina converse. Det betyder att nu är det vår. Man kan ha converse (dom riskerar dock att bli väldigt blöta) och solbrillor. Det är bara glassen i min hand som fattas. den kommer snart, snart. Kanske imorgon på lunchen i solen! vem vet...

Jag kom på en sak
2. Jag har fått för mig en sak igen.Och jag kan inte släppa det. En händelse, fantasi, företeelse eller liknande som inte vill försvinna från mina synapser. Dumt är vad det är. Men jag kan inte sluta tänka på det. Dessutom drömmer jag skumma drömmar om det. Som jag tillochmed tycker är skumma i samma ögonblick som jag drömmer dom. Man borde kunna bestämma mer över sina drömmar. Jag ska lägga in det som ett förslag till nästa möte. Det kanske går att få pengar till forskning på området.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0