Test Your Luck

Imorgon är det skola igen. Det ska bli skönt eftersom det, enligt rykten, kommer bli en ganska slapp månad. det blir skönt!
Har jobbat fyra dagar och mina fötter dödar mig. Och jag får inte ens träffa högsta chefen imorrn. Eller jag kan om jag vill. Men varför vara på jobbet när man är ledig?
Jag blir sjukt sugen på mjukglass när man säljer det hela dagarna, och när jag cyklar hem möter jag glassbilen. Inte helt rättvist. Dock är det vid den tiden för kallt för att köpa glass. Jag vill också vara ledig och äta glass när solen skiner. sommar sommar kom!

Lite internt skämt med mig själv:
Så nära får ingen gå, när jag spelar basket

Jag borde växa upp.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0