Count Your Blessings On One Hand

Morgon. Klockan ringer 05.20
Underbar tid. Har jag alltid sagt.
Mullvad i badrumsljusets starka lysrör.
Men nu! Yoghurt och en kopp te och toppen är snart nådd.

Något igår fick mig på topp tillslut. En kombo av allt. För dagen började ju inte skitbra. Förstår på något sätt vad Kajsa menade, men kan inte riktigt sätta fingret på det. Skit samma. Jag orkar inte haka upp mig på småsaker.

Ska tydligen va med på nollningen i januari. Trodde det bara skulle bli en fyllegrej, man går med på det mesta och allt låter skitbra! Sen är det måndag morgon en vecka senare och man känner... Njaaa, kanske itne ändå. Men ibland är ju folk bestämda. Det kommer iochförsig bli alldeles fantastiskt roligt, som vanligt.

Åh jag blir så glad, glad, glad när det känns som vinter på riktigt!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0