Girl, you have no faith in medicine.

Snöstorm! Jag gillar och jag gillar inte. Det är ju precis hur mysigt som helst när det snöar, men det behöver ju inte göra det och blåsa i hundraåttio när jag ska ut på vägarna och cykla! Det känns så himla onödigt.

Nurse Jackie förgyller min tillvaro. Imorgon ska jag också tipsa mina patienter om att röka på för att slippa illamåendet efter cytostatikakurerna. Funkade ju tydligen skitbra. Vi kan göra en bong av ett äpple och sätta oss i en ambulans. Verkar fungera strålande.

Jag blir så otroligt lycklig när jag har på min sprillans nya byxor och det första jag gör är att spilla pesto på dom.
Min kärlek till (den röda dessutom) peston kommer bli döden för mina kläder.
Varför föddes jag som världens klumpigaste människa för?
Jävligt onödigt.

Dessutom tror jag att jag håller på att få ögoninflammation eller nåt.
Igår kliade det satan. allergisk reaktion, tänkte jag, och duttade i lite livostin.
Idag när jag cyklade till ackis sved det satan under ena ögat. Inte bra tänkte jag.
Ikväll gjorde det ont, kändes svullet och kliade i andra ögat.
Jahaa. Ögoninflammation känns ju skoj att få sådär när man tröttnar på livet...
(Jag vet ju att det inte är någon inflammation, men jag kan inte låta bli att vara lite dramatisk..)

Imorrn ska jag tamigfaen sätta en PVK och sen ska jag kolla på en SVP-inläggning.
Boyyackachaao!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0