It's Like Twentyfour Hours Is Not Enough

Yay!
It never ends!
Biljetter till Preklin har släppts, så även temat för kvällen. Nu skall en bra, rolig, klurig och framförallt fager utklädnad kluras ut och fixas. Det ska nog gå bra. Om man spånar lite, och spårar lite.

Vi ska dessutom köra en favorit i repris och fixa en myspys-knytkalas-julbord! Det kan inte bli annat än en succé! Snart december och det kommer ju bli en total mysmånad. Baka, fika, glögg, film, mys, ljus och julklappar. Och vinter. Jag längtar hem till huset. Sitta i soffan vid julgranen. Dricka glögg och äta en massa hemmagjort julgodis. Framförallt knäck!
Luciamyset efter Preklin kommer ockå bli sjukbra!
Kolla på gamla julkalendrar, dricka glögg, baka lussebullar och knäck. Frossa och sitta vakna hela natten i pyjamas. Fantastiskt. Jag längtar så jag nästan spricker. Jag önskar att jag hade en OnePiece. (Då hade jag även kunnat klä ut mig till en (felaktig) kromosom)

Mycket besviken på träningen idag. Den gav liksom nada. Det är därför jag gillar torsdagarna, det blir mer"jag är så trött så jag tror jag dör" då. Det är ju precis så det ska va.

Om en vecka är det dags för mittbedömning. Det är ju tur att jag inte börjar småskaka och orora mig redan nu. Så jävla nojig tjej. Världens sämsta självförtroende. Men helt ärligt. Vem släpper ut mig att jobba med människor? Egentligen.

Väl mött

Ps: Jag har hört att det är OK att ångra sig. Tack för det.
Ps 2: Jag måste hitta en dejt till Maja. Det är jag tydligen skyldig henne... True that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0