Kill Me With Words

Hade grupptenta och litteraturseminarium igår.
Jag pallar inte att sitta i en grupp på tio personer där ALLA har läst världens sorgligaste bok och berättar om hur någon dör i olika takt. Jag fixar det inte. Sitter med gråten i halsen och vill samtidigt skämta bort allt. Inte OK. Blir ju deprimerad resten av dagen. Hur ska det gå nästa vecka när jag ska omringas av döende personer? Jag kommer bli uttorkad av alla tårar.

Kom hem i lagom tid igår (över en timme tidigare än vi skulle ha slutat, tjohoo!) och beslöt mig för att ta en halvtimmes tupplur. Och vipps så blev en halvtimme visst TVÅ och en halv timme. förstör min nattsömn,

Inatt drömde jag förövrigt att vi inte klarade grupptentan. Att vi var tvugna att göra om den. Inte helt OK. Drömde dessutom att jag var på vämlands och det var jättejättejättejättetråkigt, så jag beslöt mig för att slå världsrekord i simning istället. Och jag lyckades typ. Sen blev det överfullt med folk i bassängen och någon simmade runt och försökte dränka folk. Några blev dränkta faktiskt. Sen blåste det jättemycket så ett av kyrktornen rasade ner. Massa folk dog. Jag såg allt från min jättehögt belägna balkong.

Har nu suttit och läst igenom mitt PM och kollat in vad jag ska komplettera. Jag fixar ju inte kritik alltså. Känns typ som att hela PMet måste göras om. BAAAAH!
Och så ska jag själv opponera på ett PM. Men vad ska jag opponera på? Det var ju kanonbra! Well done, Elin!

Kanonkväll hos Lotta igår med te och hembakta kanelbullar. MUMS!
Och vi kan åter konstatera att folk mår inte bra., Speciellt inte 18-24-åringar vars föräldrar fortfarande diskar deras disk, städar deras lägenheter, tvättar deras tvätt, betalar deras lägenheter för att dom inte orkar ta sig i kragen och skaffa ett jobb och åker sex mil enkel väg för att ge dom frukost!
Vad är det för fel på folk?? Man vet liksom inte om det är ungjävlarna eller mongoföräldrarna som är värst.
Hur som. Mina måndagskvällar är härmed bokade. Kl 20.00 sitter jag klistrad framför Ung och bortskämd.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0