pluggångest i vanlig ordning

Har iallafall oppponerat klart nu, tycker jag.
Har strukturerat upp en lista på alla inlämningsuppgifter under VFU:n
Har inte tvättat, men vaknade av att min bror var duktig.
Har inte kompletterat PM, men sitter med det framför mig.
Borde även kolla in den där webbföreläsningen om EPJ och läsa in mig lite på cancer och cytotstatika.
Borde handla eftersom kylskåpet börjar bli aningens tomt. men det betyder att jag måste cykla genom alla snödrivor. Jag orkar inte.
Just nu känns allt lite lätt jättejobbigt.
Jag borde helt enkelt bara sätta mig på hojen och handla mat och sedan sätta mig och plugga, så att jag kan vara någorlunda ledig i helgen.

baaaaah!
borde kanske inte alls vara så himla nöjd över att vara student.
Jag har ju faktiskt bara 500 kronor kvar denna månad och jag har ingen som helst aning om hur detta gick till..
Tur att jag redan har ett (ehum TVÅ) träningskort, en massa böcker och en massa TE. Jag KAN leva snålt om jag bara vill! (Men det vill jag ju inte)
Och jag vill dansa loss på stans bästa dansgolv ikväll. Inget slår norrlands på onsdagar. Faktiskt.
Men jag skulle ju vara duktig!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0