varmochkall

Efter några dagar av massiv ångest över PM-kompletteringar är jag äntligen klar.
Godkänd på all teori i T3. Nu är det bara 6 veckors praktik! Dock med massa inlämningsuppgifter och fetingtentan i januari. Men what to do. Dessutom måste jag träna på de där kliniska examinationerna, meeen det fixar man ju på praktiken.

Idag hade vi kroppssammansättningsseminarium. Jag var så nöjd i morse, men efter att ha ställt mig på bioimpedansmätaren insåg jag att alla mina värden blivit sämre sen för ett halvår sen. Inte riktigt OK.
Men jag är inte den som är den. Jag ska sörja min unga kropps förfall med en massa vin ikväll.

Först ska jag dock svettas få friskis och basta ihjäl mig tills jag ser ut som ett russin. GÖTT


Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0