BlowMeHouse

Blir på något sätt lite deprimerad när jag måste gå upp supertidigt och det är mörkt och kallt. Och ännu värra kommer det bli när praktiken börjar.
Igår var min hatdag. Skriva PM och leta artiklar är det värsta jag vet. Men jag kom igång till slut. hittade några hyfsade artiklar och skrev en inledning och syfte. Kanonbra.
Åkte till BMC för att låna en bok jag misstänkte kunde vara überbra till mitt arbete, (och jag hade såå rätt) tänkte även att jag skulle skriva ut artiklarna. Det fungerade ju dock självklart inte. Ovanligt. Arg och bitter åkte jag därifrån.
Åkte till blåsen, spanade in bildlärarnas vernisage. Jäklar vad folk är duktiga och konstnärliga. Vad fick jag liksom? orättvist.
När jag skulle åka därifrån kom jag på att jag kan ju faktiskt skriva ut mina artiklar där! smart tjej.
Sätter mig vid en dator i biblioteket och lyckas äntligen lägga in mina artiklar på mitt kort. Skriver även ännu mer på inledningen. (Jag blir så stolt över mig själv)
Går därirån och är.. nöjd. Går till skrivaren, trycker dit mitt kort och vad händer? Jo, det står att det är ogiltigt inloggnings-ID. Hur är detta möjligt?
Jag har ju inte ens tryckt på någon knapp!
Går till nästa skrivare och det är samma sak där. Uppenbarligen var det samma sak för alla andra, så jag åker hem - jääävligt arg och bitter.

Idag åker jag åter till blåsen för att skriva ut dessa artiklar och det går kanonbra. Jag blir såå nöjd och tänker vara duktig när jag kommer hem. Kommer hem och ska ta fram mitt USB-minne med mitt PM och mina artiklar, bland annat..
Var är mitt USB-minne?
- Heeeelt borta! varför, varför, varför?!?!?!
Det värsta är att antagligen ligger det kvar vid datorn på blåsen, vilket betyder att jag måste åka dit IGEN för att kolla om det är där. (vilket det antagligen var, men någon sneaky jävel såg det och TOG det)
åååh det här händer inte mig!

Livet suger.
Ikväll tänker jag dricka öl, alternativt vin, och inte tänka PM!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0