CryMeARiver

Jag borde ju inte få ha tillgång till mina egna pengar. Faktiskt. Och absolut inte gå på stan när jag har tillgång till mina pengar. Nu är jag ju fattig igen. Inte bra. Men garderoben är rätt glad iallafall.
Dock ingen vinterjacka och inga vinterskor. Jag kanske borde prioritera lite bättre.
Eller inte.

Kom hem och kollade lite på TV. Gray's anatomy. Och jag inser att det var huuuuur länge sen som helst sen jag grät. Jag hinner nog kolla ungefär tre och en halv minut, sedan sinner det plötsligt en störtflod ner längs mina kinder. Även fast det inte var sådär jättesorgligt.
Byter kanal när jag återhämtat mig. Kollar en kvart på Extreme Home Makeover. Tårar igen.
Vad är det för fel på mig?

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0