GiveMeTheDisease!

Efter 45 minuter är teet inte lagom varmt längre. Det är för kallt. Typiskt mig.
Man är sugen på te, gör sitt te. Men då måste man vänta tills med blir lagomt varmt, men undertiden glömmer man bort det och det blir för kallt. Tråkigt,

Idag tog min och Emelies Bigges Loser-månad slut. Time to frossa. Fast jag har fuskat. Oh, vad jag har fuskat. Men med lite mer dåligt samvete. Och jag har vägt upp för det rätt mycket bättre. Så på det hela taget är jag nöjd.

Imorrn är det tenta och jag kan inte trycka in mer information. Det går inte, jag orkar inte. Känns halvbra. Vi får se hur det går.

Kom på en bra grej idag. En plan till. Jag ska komma på en liten till, men jag ska fråga min underbara syster om råd. Hon är bra.

Nu ska jag koka nytt te som är varmt istället.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0