Han Sprang Snabbt

Då var det bevisat. Jag BÖR ju uppenbarligen klistra upp en lapp med mitt nummer under min idolbild på Ångström.
Succé!

Mycket besviken på Norrlands. Det skulle vara 04-släpp. Och man skulle ställa om klockan. Detta betyder ju faktiskt att när klockan är tre, och det bara är en timme kvar att dansa, ställs klockan om till två och vips har man istället TVÅ timmar kvar!
Succé!

Men vad händer klockan tre på Norrlands?
- Ingen klocka ställs om. Istället stänger dom! Vad är detta?! Inte helt OK... (Ingen succé)

Tog en skön promenad till stan för att byta min tunika som hade heeelt olika stora ärmar. Där och då insåg jag att jag har så jävla bra musiksmak! Min playlist är bäst. För varje ny låt som ljöd i mina öron blev jag överlycklig.
Succé!

Mmm! jag har köpt mig en redig godispåse, för ikväll blir det skräckfilmsmaraton. Min förhoppning är ju att jag inte riktigt ska våga åka hem i mörkret, precis så rädd ska jag bli!
Succé!

Kom hem från stan, fortfarande den där hääärliga söndags-bakisångesten. Då får jag se min granne som är ute med sin alldeles förträffligt söta hundvalp. Allt försvinner. Jag blir överlycklig och ler med hela kroppen. Ångesten som bortblåst.
Succé!
Jag vill också ha en liten söt hundvalp. Han ska heta Alfons.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0