My Capillaries Scream

Kände mig jättedukig som skulle gå på spinning. Jag såg fram emot femtio minuter med snygg-jonte, bra musik och allmänt pepp.
Men ack, så fel jag hade. Istället var det ful-jonte (ja, jag vet att jag är ytlig och att det är elakt att säga att folk är fula, men jag tror på ärlighet), dålig musik, för varmt i den trånga lokalen och jonte hade den fula ovanan att sjunga med i låtarna.
Efteråt diskuterade jag och malin saken och kom fram till att friskis spinning är bättre. Så det så!

När jag kom hem var créme fraîchen möglig, så jag fick klara mig utan det i min mat. SUCK.
Och dom visar världens äldsta Family Guy när jag vill se nya. Det är tillochmed den gamla rösten som gör Meg. Inte OK.
Skönt att jag jobbar imorgon också. Jag är för trött.
Tur att martin smsar och lockar med mig på en öl. Och tur att man inte ens behöver kämpa för att övertala mig. Inget idol ikväll. Jag misstänker att min plan att följa idol denna säsong kommer gå i stöpet.

Fredag it is!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0