NeverShoutNever

Den senaste tiden har jag haft en alldeles undebar låt på hjärnan. Fantastisk och underbar, och jag tänker på min strumpa när jag hör den, av någon anledning... hmm hon är fin min strumpa! lööve

Igår, eller förrgår blire väl nu, såg jag "beämi-tolv-look-a-liken" för tredje gången i rad. på samma ställe. Det är lite crazy. Vad är det med folk att ha samma frilla och samma klädstil? Be Unique!
Faktiskt!

Tack Tilda, Maja och Martin för en underbart underhållande kväll.

Jag måste påpeka... Jag hatar Carlings för att ALLA deras kläder krymper i tvätten. Och då har jag ändå köpt en storlek större för att kompensera..
Suck. (eller måste jag bara inse att jag inte är 15 längre...)

Hata dagens teknik för att jag är för oteknisk för att få True Blood. Och när jag är klar med att överföra mina två avsnitt från johanna inser jag att jag har nog redan sett de två/kanske tillochmed tre första avsnitten av den säsongen. Det var den tågresan... Nu får jag läsa en tråkig, icke gråtframkallande bok istället. baaah!!!
(varför, varför, varför slutade min hårddisk fungera. Jag gav ju all min kärlek till dig!)


Skärpning och godnatt. Älska att ha seminarium kvart över åtta på morgonen.

Åhh. just det. Insåg morse, när jag gick upp löjligt tidigt, att det är mörkt på morgonen nu för tiden. Jag är delvis överlycklig och delvis nedstämd. Jag inser att hösten är ett extremt faktum (I löööööv), och att jag snart ska ha praktik. Då är jag tvungen att gå upp ungefär vid halvsex. Mörker. Cykla till ackis - inne hela dagen. När man cyklar hem är det mörkt, igen. Tragic. Men jag gillar utomhusmörker. Inte lika hemskt och skräckinjagande som innomhusmörker. Sånt gillar jag inte.
Hösten är min älskling. Det är kallt och lite smygmörkt.
NJUT!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0