She's Losing It

Jag, Maja och Gustav sitter och pluggar.
Maja ska visa ett av hennes förslag för mig. Något vi diskuterat under en längre tid, men som jag varit ytterst tveksam till. Nu får jag se vad hon syftade på och jag får äntligen svar på vissa frågor som jag haft sedan i somras. Jag minns den dagen som igår. På jobbet och jag får lite smått panik. För jag trodde att det jag såg var det jag såg. Mend et var det tydligen inte. Jag vet nu exakt vad det var. Jag andas ut.
Åter till Majas förslag. Där blir det nej. På grund av de posttraumatiska anfall som skulle kunna uppstå. (och som redan har uppstått)

Sitter hemma och pluggar. Lyssnar på mitt älskade Christer i P3. Det kommer en låt och jag sjunger med sådär som jag brukar och funderar på varför jag kan låten, för jag känner ändå inte riktigt igen den..
Refrängen kommer.
Ah, det är ju Creep med Radiohead. Där hade vi svarat på den frågan och jag börjar åter igen tänka tillbaka på blåmärken och synthfrillor. Justdet.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0