SpinnMeAround

Vaknade imorse och insåg att vintern är ett steg närmare! YES! Det är så kallt och vacker och fint. Synd bara att det inte passar skitbra med mina converse.. Men vad gör man. Fick dessutom tipset av en dam i sina bästa år på friskis att jag skulle köpa extra sulor. Billigt och varmt. En fattig student tackar och tar emot detta underbara tips!
Läste i tidningen på morgonen att det var stor risk för blixthalka. Jag ger mig ut på cykeln och är livrädd i varenda sväng. Jag är sjukbra på att cykla, oavsett vad vissa kan antyda, men när det är halt och inte ens fins snö som kan bromsa upp mig när jag svänger.
Jag har klarat av dagen utan minsta lilla skråma!

Köpte mig ett nytt träningskort på friskis idag. Åh vad underbart det är att vara tillbaka i ekeby. Mitt underbara måndagspass klockan åtta, I'm back!
Jag och Lotta hittade det bästa. Jubileumspass, Spinning: maraton. Lördag kl 16. Fyra timmar.
Det är ju självklart att vi måste gå på det. Vi planerar verkligen för det. Och vi vet ju att vi inte ska dricka tio liter vatten under passet. Det har vi fått lära oss. Vi taggar till i ungefär 40 minuter. Bestämmer att vi bokar så fort vi kommer hem.
När jag kommer hem skickar charlotte ett sms, passet är fullbokat. Vi får inte vara med. Helgen är förstörd.

Paradise Hotel är fantastiskt underhållande!

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0