Tillsammans Är Man Mindre Ensam

Är världstrött efter en jobbhelg som denna. Varför shoppar folk på IKEA när det är dagen innan löning??
- I don't get it.
Och nu kan jag inte sova. Jag har försökt med att läsa om smärta, samt hur man lägger en sond.
Älska söndagsnätter.
Jag har legat och filosoferat alldeles för mycket vilket lett till ångest och hyperventilation. Vilket sedan har lett till att jag tänkt: "Skärp dig kärran!" Och det funka!
Ytterligare lite senare har jag insett att klockan varit strax efter midnatt. LÖN OCH CSN! Jag går in på CDON.com och beställer filmerna jag funderat på ett tag. Äntligen. Betalat hyran också. Så nu kan jag ha skoj för resten av pengarna! weeei.
Ska bara köpa tränignskort för tvåtusenkronor och ett par skor för ettusentvåhundrakronor. Sen ska jag ha skoj för resten av slantarna. (Ja justdet, det var det där med mat också...)

Igår var jag och Snäppan på bio och såg Buried. Förvånansvärt bra film. Innan ville jag verkligen se den, när den väl började och det hade gått en kvart ångrade jag mig - den verkade ju jättetråkigt...
Jag hade faktiskt förväntat mig att jag skulle bli smått klaustrofobisk, men icke. jag hade dessutom väntat mig att man skulle få se något från när de letade efter honom. Men icke.
Det var en och en halv timme enbart låda. Förlåt, kille i låda. Och orm.
Men den var faktiskt bra. Såhär i efterhand, när filmen fått sjunka in lite är jag riktigt nöjd.
Kom dessutom fram till att de som gjort filmen har gjort årets billigaste film. Bara en skådespelare och inga coola dyra effekter whatsoever.
Bra gjort.

Nu ska jag åter försöka sova. Good Luck, Chuck!
För imorrn är jag back on track! - Ekeby kl 20.00. booyackachaaoo

väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0