Try Your Best

Har jobbat hela helgen. mina fötter gör ont och mina naglar är spruckna. Dessutom har jag lyckats skära upp ett sår på handleden, no joke. Bra jobbat.
Har under min jobbande helg bevittnat ett helt innebandylag i 17-års åldern mosa i sig köttbullar så snabbt de bara kunnat. Och därav min fråga jag nu skall ställa.
Varför har alla killar så jävla ful frisyr??!!
Har dom ingen spegel hemma? Ser dom inte på varandra att det inte är snyggt att klippa sig så?
Vem började? Och vem är så puckad att han klipper sig likadant?
DET ÄR JU SÅ FULT!
Jag suckar och skakar på huvudet.
Tacka vet jag när jag gick på gymnasiet. Då hade innebandykillarna iallafall snelugg. Snyggt.

Ledig måndag. Istället för att sova ut som en vettig människa går jag upp halv sju, tvättar och städar lägenheten. Klar med allt halv tio. Bra jobbat. Nöjd och stolt över mig själv.

I rymden finns inga känslor är en jättebra film. Vackra färger, snyggt filmad, rolig och fin!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0