Almost

Hysteriskt roligt att jag har skrivit ett väldigt antimoderat inlägg.. Haha, vadandetta? Man mår inte bra när man är onykter. Eller så är det just det man gör. Jag vet inte..

Åh, idag kan jag verkligen inte röra mig. Min rygg gör bajsont. Jag tänker ligga i soffan heeela dagen. Ligga still är bra för ryggen, benen, armarna.

Drömde en ytterst märklig dröm inatt. Jag var hemma i min gamla korridor och jag var förföljd dit. Dock tog det ett tag innan jag upptäckte det. Vi satt och åt PEZ och matlådor och emilia hade köpt en liten gullig tvättmaskin. Det var två människor där som jag inte riktigt ville ha där och folk var överdrivet trevliga mot dom. Varför? Men jag sa en massa bra kaxiga saker. Mycket nöjd.

Inatt när jag kom hem lyckades jag hitta den där låten jag inte hittade igår som jag ville höra. Den var faktiskt itne jättejättebra. Typisk svensk pop. Det funkar liksom.

Märklig kväll igår. Men riktigt, riktigt kul! Jag är så nöjd!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0