Blackbird

Jag har fått klagomål på avsaknaden av uppdateringar på den senaste tiden. (det är iofs bara en person som finner denna blogg intressant, men jag känner att jag bör behaga henne)
Detta kan jag skylla på att jag har haft en lagom alkoholkoncentration i blodet den senaste veckan efter att ha haft det SKITKUL med alla fantastiska sjuksköterskenollor!

Det har varit stocken, värmlands, velvet, pubrunda, norrlands och en massa massa skoj! Det här är ju faktiskt riktigt kul. Underbart. Träffar roliga, knäppa, vackra, tokiga, galna och fantastiska människor överallt! Och imorgon är det sista kvällen. Sorgligt att det tar slut, men med tanke på hur min studiekoncentration har varit denna första vecka i skolan kanske det bara är bra.. Det är en teori jag har.

Ser fram emot lördag då jag och emelie ska spendera hela dagen i soffan med popcorn och film. Underbart!
Sen kör vi Biggest Loser Uppsala. Varför tänka beach 2010 när man kan tänka christmas 2010? Varför träna sig fit tills dess att vädret tillåter att man glassar runt i bikini, när man kan bli fit lagon till det är dags att pälsa på sig allt man har?

En sista grej. Varför funkar inte S-tangenten på min dator för? Varför måste jag ta i från tårna för att skriva?

Meningslöst.

Blackbird singing in the dead of night

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0