Downer

Energinivån ligger någonstans längt ner på botten. Att ligga i soffan och kolla på Beverly Hills hade ju varit meningen med livet just nu egentligen. Om det inte var så att jag skulle vilja ta ett varmt bad. Men badkaret är ungefär tio meter för långt bort. Magen kurrar och köket ligger i andra änden av lägenheten. Njursviktsfallet ligger framför mig, men jag vill inte, orkar inte.
Idag känner jag för att vara en dålig människa. Tänk om jag kunde vara som den där idioten med diabetes. Tänk om jag bara kunde strunta i allt. Vad skönt att inte bry sig. Så enkelt livet skulle bli då. Eller bara tragiskt?

Jättetråkigt! Jag hade verkligen hoppats på att få min telefon idag, men har den behagat dimpa ner med posten? Nej, självklart inte. BAAAH!

Det är tydligen fredag idag och det ska tydligen vara skönt med helg. Jag fattar inte riktigt. Kanske för att jag ska jobba och inte riktigt har lust med det.
Gillar livet.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0