Everybody learns from disaster

Åh, imorrn kör vi! imorgon börjar BIGGEST LOSER UPPSALA. Med Emelie Diseus och Kerstin Norlander Spante i huvudrollerna.
Efter intagande av alltför många kalorier i form av chips, dipp, popcorn, godis, gurk- och morotsstavar samt spaggar och bacon har vi gjort upp en lista med vad som får och inte får ätas. Träningsmål har satts upp, maträtter har googlats. Nu är det GAME. Nu ska det bli på riktigt. Inget mer småätande, inget supande på ett bra tag och, framförallt, inget jävla degande. Nu ska vi springa, gymma, spinna, simma, promenera, boxas och träna röven av oss (bokstavligt talat!!)

Jättebra plan, och för att hålla motivationen vid liv lite mer måste jag varje dag rapportera här. Så om jag fuskar kommer ju ALLA få veta det och då blir det ju überpinsamt.
Dessutom har jag och Emelie kommit på vad vi ska göra med alla de kalorier vi inte får äta men som vi vill ha. Mycket bra. Vi har ett sidoprojekt. Rädda de undernärda. Det är synd om dom.

På måndag måste jag ju börja plugga ännu mera.. ÅH! Hur ska jag hinna med mitt liv? baaah!
Men snart är det tisdag, då blire lillstrumpan på armen och på måndag ska jag FÖRHOPPNINGSVIS köpa min samsung. I löv!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0