In the minds of your enemies

Träningsvärken har redan påbörjat sitt massiva arbete att ta över min kropp. Jag gillar det.
Superhurtig och bakar bröd tidigt på morgonen. Synd bara att min bunke var på tok för liten för den enorma degen jag knådade ihop. Filmjölk, mjöl och degklumpar överallt där de inte skulle vara, på golvet, på väggen, på bänken, i taket, i magen. Jag tror dock att resultatet kan bli bra trots allt.
Nu gäller det bara att ta tag i sånna där saker som man måste göra. Som att plugga tillexempel..
Gah, I'm so not meant for this..
Kanske gör jag slag i saken och spikar upp lite konst på mina väggar istället.. Kanske. Låter mycket bättre!

Sen var det ju det där med att söka jobb också. Frågan är varför min to-do-list alltid är så enorm?

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0