Love The Way You Lie

Har under de senaste dagarna förvånat mig själv märkbart mycket geom att verkligen tokgilla Eminems låt Love The Way You Lie. Mycket märkligt, men jag gillar låten. Speciellt textraden I like the way it hurts. Eminem och Rihanna får en emovarning av mig. Eller en kapsyl och ett gem. Jag skickar det på posten!

Igår skulle jag och Lotta vara hurtiga. Vi gick jättelångt och det var jättetrevligt. När vi nästan var hemma hos Lotta igen insåg vi båda att vi för länge sedan tappat tempo. Det började bli kallt och vi småfrös. Men vädret var så vackert och underbart höstigt att man kunnat vara ute länge, länge till. vi ska gå in och Lotta inser att hon glömt nycklarna hemma oh Julius inte är hemma längre.. Mycket smidigt. Utelåsta.

Min bror skulle baka en hallonpaj igår. Han läste fel på receptet och det blev snarare än smörpaj med lite hallon till. Den fick en mycket suspekt konsistens och var mer såsig än fast, men smakade gott trots allt. Kaloribomb hej, hej!

Viktigast dag: Jag har köpt min efterlängtade Samgung Galaxy S. Känns fantastiskt. Som ett barn på julafton. Jag vill leka med den, men den måste nog ladda en stund och jag måste plugga. Därför får jag itne leka förrän ikväll efter jag har tränat. Det är inte lätt att hålla sig därifrån.. Gaah! Imorrn ska jag leka gärnet med min nya fina telefon! :)

Men först. Cancer och cytostatikabehandling! yeees.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0