overandout

Skönt att jag äntligen bestämmer mig för en telefon, ringer tele2 för en slutfaktura så att jag kan göra om mitt abonemang, tjatar på killen på phonehouse för att kunne få en riktigt bra deal på telefonen, och så funkar det iallafallinte!!! Jag blir tokig. Ringer tele2, jag måste vänta till efter helgen. Nu kommer jag ju ångra mig, och fega ur. Det kommer inte bli någon samsung. Det kommer ju bli nåt annat då. BLÄ!

Sjukt rolig kväll igår. Nollor är bäst helt enkelt. Älska spårade sittningar där alla dansar på stolar, skriker och härjar. Fantastiskt.

Varför slutar det alltid på samma sätt? Vaknar dagen efter lite smått förvirrad, irriterad, trött, törstig, sprängade huvud och massor av frågor av typen: vad hände? varför? vaddå?

Nu äre schlutt!
Hem till Emelie, äta massa snask och kolla på film och snacka en massa skit! gillas!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0