Renalt snokande

Äntligen lite relevans i mina studier! I love!
Har halva dagen bara njutit av föreläsningarna. (andra halvan somnade jag och smet)
Njurarna är min nya lover. Vilka fantastiska killar! Den som kan mäta sig med ett par njurar med 200% kapacitet skulle jag vilja träffa. En som inte behöver hjälp förrän endast 10% av alla dessa 200 återstår. En som alltid jobbar på, som man kan lita på, klagar aldrig. Som tar hand om all skit, som ordnar upp när jag förstör.
Kroppen är sjukt fascinerande.
Sjukdommar är ännu bättre. Jag gillar, gillar, gillar sjukdomar!
Är det läskigt? kanske lite.
Hela kvällen har jag varvat mina älskade njurstudier med min nya hobby facestalking. Det är både lärorikt, fascinerande, underhållande, spännande och roligt. Igår upptäckte jag två saker. Idag upptäckte jag en sak som jag funderat på väääldigt länge. Min nyfikenhet är tillfredställd. För ett tag åtminstone.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0